Poepkriebels en slaapgebrek - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Marc en Ilse getrouwd - WaarBenJij.nu Poepkriebels en slaapgebrek - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Marc en Ilse getrouwd - WaarBenJij.nu

Poepkriebels en slaapgebrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marc en Ilse

26 Oktober 2008 | Nederland, Eersel

Nog één week!!! En dan gaat het beginnen... Na al de voorpret begint de spanning nu toch wel te komen! Vooral bij Ilse.. Die letterlijk misselijk aan het worden is van de spanning en nóg iets onrustiger slaapt als anders! Marc slaapt ondertussen als een roosje! (zou iets te maken kunnen hebben met een trip naar China zo op het laatste moment..)
Het afscheid van de eerste mensen is al genomen! Het is gelukt zonder tranen, maar dat zal waarschijnlijk niet zo blijven.. Vooral niet als de SWFC-vrouwen (ja Rob, daar hoor jij ook bij) komen zwaaien volgende week maandag..

De eerste stop zal Kuala Lumpur zijn waar we samen met (schoon)ouders een aantal dagen zullen vertoeven..
Daarna op weg naar Down Under!

We hopen dat jullie met veel plezier onze site zullen lezen (en zo niet; wat doe je hier dan nog :)

Smakelijk!
Friet en Chocola

• 27 Oktober 2008 - 06:25

Jolanda:

Nog 2 daaagjes werken maatje!!
    Het is nu echt aftellen, voor jou en mij brrr.
    Voor jou de laatste zorgen van Wilgenhof!
    Voor mij nog heeel???
    maatje we gaan genieten de laatste 2 dagen!
    See You xxx

• 27 Oktober 2008 - 09:04

Mirjam Alias P€nning:

Jeetje.. ik krijg er ook een beetje poepkriebels van. Hihi :-D

Succes en plezier nog met de laatste loodjes en inpakken en ooooohh wat gaan jullie het toch gaaf krijgen! Een geweldig avontuur!

Hee tot vrijdag nog in het kader van de elektronica handel!

Groetn van de zakdoekjes sparende penning :-)

• 28 Oktober 2008 - 10:22

Ingrid - Horeca WH:

Alles komt heus wel goed hier; ook met Jolanda !
    Laat Wilgenhof maar mooi voor wat het is en ga genieten !
    Succes !!

• 28 Oktober 2008 - 19:24

Sandra:

Hey Ilse en Marc,

Ja, het aftellen is echt begonnen. Ils, hoe was je laatste werkdag? En Marc, hoe lang mag jij nog werken?
    Heel veel succes en plezier met de laatste voorbereidingen. Ik spreek jullie van het weekend.

Groetjes Sandra en de jongens

• 29 Oktober 2008 - 09:00

Marcel:

Hoe voelde dat vanmorgen? Wakker worden met het idee om ruim een jaar niet te hoeven werken? Succes met alle laatste voorbereidingen, verhuizingen, poeperijen, etc.
    Ilse misschien tot in september ofzo en Marc tot vannacht natuurlijk bij de heli-meeting!!
    Ik zeg maar zo: hiep hiep hoeJA hoeJA hoeJA
    Dikke kus (ook voor jou Marc) X

• 29 Oktober 2008 - 13:43

Friet:

Hoi iedereen,

bedankt voor de gelukwensen, die kunnen we wel gebruiken!Gisteren (dinsdag) was de laatste werkdag, en vanmorgen was het lekker opstaan in ieder geval! :D

En Marcel: een 3werf HoeJA hoeJA hoeJA terug!
    En Sandra nog bedankt voor je leuke mail!!

Tot snel weer!! ;-)

• 29 Oktober 2008 - 13:49

Robo:

En janken dat zullen we doen maandag!!
    Alvast een hele gave reis! Maar in ieder geval nog tot maandag!
    X robo

• 29 Oktober 2008 - 20:41

Jolan:

Leuke site! Wij gaan hem zeker goed bekijken. We zien jullie iig dit weekend nog en dan zullen we eens kijken of Marc het droog gaat houden als hij zijn laatste Hollandse Friet met Frikadel naar binnen werkt :-) Hahaha

Doeii

• 29 Oktober 2008 - 20:50

Merfv:

Haben Sie noch einen letzten Wunsch? Vielleicht noch eine Bratwurst :D
    ..of toch een McShake Chocolaaaa :-P

• 29 Oktober 2008 - 20:50

Jose:

Na nog een knuffel en nog een knuffel de laatste knuffel en een lange dag op Wilgenhof, was het vanmorgen natuurlijk een fijn begin van je laaaaange vakantie. Geniet ervan Ilse en Mark natuurlijk ook. Vanuit Deurne blijven we je volgen. succes met de laatste voorbereidingen groetjes xxxx

• 30 Oktober 2008 - 08:30

Janneke:

Hoi Lieve Marc en Ilse,

Ik wens jullie heel veel plezier met jullie super reis!! Geniet ervan!!

Marcus, ik zal jouw mailtjes tijdens werktijd heel erg gaan missen :-(

Een heel dikke kus van Jannes

• 30 Oktober 2008 - 08:43

Hema:

Wat een leuke site. Bedankt voor je (afscheids)bezoekje. Wij blijven jullie volgen. Nog een fijn weekend en dan fly like birds in the air all over the world. Good Luck

• 30 Oktober 2008 - 09:35

Mipske:

Hee werkelozen!!!

Nu komt het wel heel dicht bij hè.... Huisje bijna leeg, klaar voor jullie gezellige weekendje weg en dan poepen, poepen, vliegtuig in poepen, poepen... Nou geniet van jullie laatste daagjes in het prachtige Holland maar geniet vooral dadelijk. Ik kijk al uit naar de spannende verhalen.

Dikke kus(!) Mipske (betere afkorting hè;) )

• 30 Oktober 2008 - 10:51

Frans:

Hoi Ilse,

En het is zo stil bij ons (vrij vertaald Van Dik Hout).
    Nog 624 tegeltjes en de badkamer is helemaal betegeld!?
    Dankjewel.

Hoi Ilse en Marc,

Geniet van de momenten en de mooie ervaringen. We houden contact!

• 30 Oktober 2008 - 12:01

Anke:

Het komt nu wel heel erg dicht bij ja, maar gelukkig zien we elkaar zondag nog! Voor de allerlaatste keer voor jullie voorlopig lekker Hollandse frietjes met frikandellen eten (en veul!!!)

• 30 Oktober 2008 - 14:56

Peter & Helly Osinga:

Hallo Ilse & Marc
    Wij wensen jullie een zeer goed wereldreis toe.
    We vinden het leuk om via deze site jullie het komende jaar te kunnen volgen.
    Groetjes Helly & Peter

• 31 Oktober 2008 - 09:48

Rhut 8:

Haha, ik lig nu al dubbel van jullie site, en dan zijn jullie nog maar in Eersel!! Gaat echt een geweldig avontuur worden :-D.

Succes met de laatste slapeloze nachten!!

XX Hanneke

• 31 Oktober 2008 - 11:55

Syl:

He Reizigers,

Zo te zien krijgen jullie het nog erg druk met het lezen van de reacties.
    Tja, als een "iets verdere vakantie" al wel eens spanning op kan leveren, dan toch zeker deze enorm bijzondere trip wel.
    Geniet nog even van je eigen bedje, wie weet waar je volgende maand slaapt...

Liefs

• 01 November 2008 - 18:49

Marijke:

Heb gehoord dat de Aviko en Verkade hun productielocaties al aan het verplaatsen zijn naar het verre oosten. Strategisch plan is om ook in Zuid-Amerika nog afzetmarkten te gaan creëren. Jullie gaan dus de goeie kant op :-)

Heel veel plezier, geniet van alles. Ben benieuwd naar jullie verhalen!! Probeer om heel terug te komen, ok? Doeg!!

Liefs, Marijke

• 02 November 2008 - 18:55

TIMA:

Ha Friet en Chocola,

Wij wensen jullie heel veel plezier op jullie droomreis! We hopen dat jullie een onvergetelijk jaar tegemoet gaan (of zelfs langer....). Het is in ieder geval leuk om jullie belevenissen via deze site te kunnen volgen.:D

Geniet ervan en heel veel groetjes van Theo, Irma en de meiden

• 02 November 2008 - 19:16

Iris En Igor:

He avonturiers!
    Een goede laatste nachtrust in het vertrouwde Eersel! We wensen jullie een fantastische reis vol belevingen en uitdagingen toe! Verras ons met jullie verhalen! En wees vooral lekker van in het moment! Laat the travel bug jullie snel pakken!
    Liefs, Iris en Igor

• 03 November 2008 - 13:43

Mipske:

Snik, snik, nu zijn jullie echt weg, moet ik jullie een heel jaar missen! Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie eerste verhalen!

Heel veel plezier aan de andere kant van de wereld!

Liefs Mir

• 03 November 2008 - 15:37

Marcel:

Hè... nog geen foto's hier? ;-)

• 03 November 2008 - 19:14

Ali Bombali:

De reis is begonnen! Hoe was t afscheid? We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel plezier en laat snel wat van jullie horen!

Groeten Ali en Erwin

p.s. leuk om alle reacties te lezen.

• 03 November 2008 - 20:32

Mirjam Alias De P:

Wat was het onwerkelijk om DAAAG te zeggen op Schiphol, maar ook wel heel speciaal(samen met de nonnen, wat leuk om ze ontmoet te hebben!)! Wat gaan jullie het gaaf krijgen, echt super!

Genietze en een dikke zoen uit Eindhoven

• 04 November 2008 - 10:59

Brechje En Ralph:

Lieve Ilse en Marc!

Als het goed is zijn jullie nu down under!!! Hoop dat Ilse goed heeft kunnen slapen in het vliegtuig en dat de P-kriebels al een beetje zijn verdwenen! Wel raar hoor dat ik jullie pas eind 2009 weer ga zien, maar geniet ervan! Ik volg jullie avonturen maar al te graag!!!

Dikke kus en knuffels vanuit het Bossche van Ralph en Brechje

• 05 November 2008 - 07:14

Lisette:

Ik heb de site gevonden ;-) Ga jullie zeker volgen op jullie geweldige reis!
    Have fun!

x Lisette

• 05 November 2008 - 13:29

Marleen:

Hallo Marc en Ilse,

Ik was nog niet zo thuis op deze site, en ik had dus mijn berichtje verkeerd geplaatst afgelopen zondag, nl. nog onder "Welkom", i.p.v "poepkriebels en slaapgebrek", maar het was goed bedoeld.

Nou we wachten vol verwachting op jullie eerste verhalen.

Nogmaals een hele fijne tijd toegewenst.

Groetjes Marleen

• 05 November 2008 - 14:12

Petrie:

Ha,
    Ik heb de site ook gevonden! Ik denk ik ga lezen hoe de heenreis gegaan is en hoe jullie het daar hebben, maar helaas nog niks! Ik wacht maar geduldig af.

Groetjes Peet

• 07 November 2008 - 14:08

Marcel:

Zo lang zou die vlucht toch niet duren...???

• 07 November 2008 - 15:08

Aelenstraat 16:

We zien dat we niet de enigen zijn die nieuwsgierig zijn naar jullie belevenissen. Veel reisplezier toegewenst en doe de de groeten aan de rest van jullie gezelschap.
    Houdoe!

• 07 November 2008 - 15:08